Saturday, October 17, 2009

Jumpa Lagi

Salam dan sejahtera buat semua yang membaca blog ini....Rasanya dah lama tak update blog ini...Bukan apa tak tahu nak cerita apa....ni masuk pun sebab dr normaliza suruh updatekan blog (oppssss dr....... jangan marah je)...Bukan aku tak nak updatekan blog aku ni cuma kekangan masa dan banyak kerja....Lagipun aku kalau nak bercerita dan menulis,
alamatnya satu hari suntuklah aku akan duduk menghadap depan komputer...tapi itu pun belum tentu aku akan mampu untuk bercerita sebaik dr...silap-silap gaya tak de satu pun cerita yang aku post dan akhirnya aku bukan laman web lain...dan akhirnya itulah pasal blog aku dah lama tak update....Rasanya aku nak menuntutlah dengan dr normaliza macam mana dalam sehari dia boleh menulis cerita yang banyak dalam blog (harap-harap dr taklah kenakan pengeras yang banyak)...
ok kawan-kawan semua...
Nak cerita apa lagi ye...tungguuuuu

No comments:

Post a Comment