Saturday, October 17, 2009

Periksa Oh Periksa

Alhamdulillah akhirnya peperiksaan sem 6 dah selesai...Lega sangat rasanya...bukan apa masa dalam minggu peperiksaan haru biru rasanya...maklumlah bila nak baca buku bila nak siapkan asgment siangnya bekerja malamnya periksa...jadi kelam kabut dibuatnya...salah aku gak siapkan kerja last minit....kononnya nak bertaubat tak nak buat kerja last minit tapi buat juga semester ni...last-last aku yang tunggang langgang....nasib baik ada masa untuk baca buku...kalau tak alamat antar kertas kosong la....nasib baik dr arbai ingatkan tak de markah untuk kebersihan so bila dah tak tahu nak tulis apa alamatnya 'goreng' apa yang patut dan harap-harap apa yang ditembak itu betul....dah lah kebanyakan semester ni soalan bentuk esei...jenuh juga la menghafal apa yang patut...apapun terima kasih kepada semua pensyarah yang telah bertungkus lumus mengajar saya pada semester ini.

Aku dah habis periksa tapi bujang kesayangan aku tu minggu depan(21-23.10.2009) baru periksa...so ada lah masa untuk aku ulangkaji bersamanya..minggu ni memang aku bagi dia main puas-puas...minggu depan tak de dah nak main-main kene konsentrate tuk periksa...Walaupun dia baru 6 tahun tapi aku nak dia serius bila belajar...time periksa mesti buat ulangkaji walaupun kat sekolah dia dah buat...minggu depan aku aku akan tumpukan sepenuh perhatian untuk dia...maklumlah dah beberapa minggu aku kurang beri perhatian pada dia...

periksa oh periksa.....lepas mak abis periksa anak pula sambung

No comments:

Post a Comment