Tuesday, April 28, 2009

Antara Kerjaya Dan Pelajaran

Aduh....peningnya kepala aku....banyak tugasan yang belum aku sempurnakan....
terutamanya tugasan untuk Bahasa dalam Multimedia ni....Belum abis satu tugasan Dr Normaliza dah bagi tugasan yang lain...Dahlah semua ni benda yang biarpun bukan baru tapi x pernah dibuat dek aku....itu yang rasa tension gak....maklumlah nk kata pandai komputer tak berapa pandai....

Kat sekolah lak banyaknya nak kene wat...nak siapkan data....Pats la....kene hadiri program LADAP....nak tanda buku murid-murid.....dah beberapa minggu kene sekolah 6 hari.....letih rasanya....esok kat sekolah ada taklimat perancangan pelan stategik lak....menambah keje lagi la nampaknya.....

Kadangkala aku rasa dah penat nak buat semua ini TAPI
Suka atau tidak semua tu nak kene siapkan.....

Tolong!!!!!!! Ada sesiapa nak buat keje untuk aku?
Alamatnya aku kene siapkan la sendiri

No comments:

Post a Comment